Wat zijn de verzendkosten?
NL/BE en overige landen van de EU: Als u voor meer dan €10 bestelt betaalt u geen verzendkosten. Onder €. €10 betaalt u €2,50 verzendkosten.
Europa, niet-EU landen (dus buiten de EU, maar BINNEN Europa): €10,00
USA en Canada: €10,00
Werledwijd: alle andere landen buiten Europa: €15,00
Wat is de levertijd?
Als u op een werkdag voor 18.00 uur bestelt, wordt uw bestelling die dag nog verstuurd
NL
In 99% van de gevallen hebt u uw bestelling dan de volgende dag of de dag erna in huis. Bestelt u op zaterdag of zondag dan wordt uw bestelling maandag verstuurd en is uw bestelling meestal dinsdag of woensdag in huis.
Brievenbuspost (met track&trace): 1 - 2 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): 1 - 2 werkdagen
BE/DE
Brievenbuspost (zonder track&trace): 5 - 15 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): BE: 1-4 werkdagen / DE: 1-7 werkdagen
EU overige landen
Brievenbuspost (zonder track&trace): 8 - 25 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): 4-12 werkdagen
Buiten Europa
Brievenbuspost (zonder track&trace): 10 - 25 werkdagen (tot aan de douane van het bestemmingsland)
Pakketpost (met track&trace): 5-15 werkdagen (tot aan de douane van het bestemmingsland)
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op betalen via IDeal, Vooraf betalen per bank, Bancontact/Mr Cash, Creditcard en Paypal. Als u kiest voor vooraf betalen per bank, maakt u het bedrag via de bank over. U ontvangt een e-mail waarin alle benodigde informatie staat. Dit is ook een mooie betaalmogelijkheid als u niet digitaal bankiert of als IDeal niet goed werkt. Wij versturen uw bestelling als de betaling bij ons binnen is. Dat kan afhankelijk van uw bank enkele dagen duren.
Hoe stuur ik iets terug?
Hier vindt u het retourformulier. Na een goede ontvangst van de (ongeopende) blisters batterijen zorgen wij ervoor dat u het betaalde bedrag binnen 30 dagen op uw rekening heeft.
Hoe dien ik een klacht in?
Als u niet tevreden bent over het product of of onze service neem dan aub contact op via e-mail: [email protected] Wij sturen u binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging en nemen de klacht meteen in behandeling. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.